Article AMPA revista final de curs 2012 - 2013

2013-05-30 12:00

US CONVIDEM A PARTICIPAR!!!

Estem assistint i patint una de les pitjors crisis econòmica dels darrers temps. L’Educació, al igual que altres drets socials bàsics, ha vist retallats els seus recursos. Som conscients que moltes families, també de la nostra escola, estant passant per moments prou complicats. Des de l’AMPA volem donar-vos el nostre suport i creiem que una manera de fer-ho és donant-vos a conèixer tant els drets que teniu com a associats de l’AMPA com les nostres línies de treball.

L’AMPA, entitat sense ànim de lucre, és de fet el principal interlocutor que tenen els mestres i els equips directius per tractar els temes que afecten a tot el col·lectiu de famílies i, per tant, la forma més efectiva que tenim els pares per agrupar-nos, organitzar-nos i fer sentir la nostra veu dins dels Centres Escolars.

Des de l'AMPA es pot desenvolupar una plataforma oberta a la participació i reivindicació de tots els aspectes referents a l'educació, per tal d'aconseguir, juntament amb els mestres, la millor formació dels nostres fills i filles, basada en els principis propis d'una societat democràtica.

És a partir d’aquests principis que creiem que ara més que mai ens cal una AMPA  forta i ben organitzada que ens permeti, no només oferir uns bons serveis extraescolars, sinó també vetllar pel correcte compliments de les responsabilitats de les administracions i també, si cal, ser reivindicatius pel que fa a la qualitat de l’ensenyament.

I és amb aquest esperit que des de l’AMPA hem treballat al llarg d’aquest curs. Intentant oferir els millors serveis possibles i el millor suport en tot allò que heu pogut necessitar i en que us hem pogut ajudar.

I per tal d’assolir aquests objectius  estem organitzats en Comissions de treball, fet que ens permet treballar de manera més eficient per tal d’oferir unes activitats extra-escolars d’alta qualitat. Vetllar per tal que les infraestructures del centre es mantinguin o es millorin.  Cercar subvencions i ajudes a families que ho necessiten. Garantir la veu del centre a l’Ajuntament i als Consells Escolars,…I en definitiva, ajudar en tot allò que contribueixi a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nostres fills.

Que passeu un bon estiu!

Membres de la junta de l’AMPA – curs 2012-2013