Assemblea ordinària anual AMPA

2016-11-22 18:47

ASSOCIACIÓ DE PARES I MARES COL·LEGI SANTA MARIA

Benvolguts pares:

Com a junta directiva de l’AMPA i tal com estableixen els Estatuts de l’Associació, us convoquem a la propera ASSEMBLEA GENERAL. La reunió tindrà lloc el proper dia 24 de Novembre de 2016 a la Sala d’Actes del Col· legi Nou a les 20.30 h. en convocatòria única. L’ordre del dia serà el següent:

1r.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior. La podeu consultar aquí: ACTA JUNTA ANUAL 2015.pdf (1036536)

2n.- Lectura i aprovació de l’estat de comptes i pressupostos pel curs actual.

3r.- Activitats a organitzar per aquest curs 2016-2017 des de les diferents comissions de la Junta.

4t.- Presentació de les candidatures i elecció dels nous membres de la Junta Directiva.

5è.- Precs i preguntes.

També us volem comunicar que si esteu interessats en formar part de la Junta Directiva, ajudar-nos a organitzar activitats pels nostres fills i en definitiva aportar
noves idees, podeu comunicar-ho a la Junta abans del dia 21 de Novembre de 2016 a través del correu presidentampa@santamariablanes.org o adreçant-vos a qualsevol membre de l’Ampa actual.

La vostra candidatura serà presentada el dia de l’Assemblea General.

Us esperem a tots a la reunió.
LA JUNTAASSOCIACIÓ DE PARES I MARES
COL·LEGI SANTA MARIA
Blanes, 04 de Novembre de 2016
Benvolguts pares:
convoquem a la propera ASSEMBLEA GENERAL.
Col· legi Nou a les 20.30 h. en convocatòria única.
L’ordre del dia serà el següent:
1r.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.
• Podeu trobar còpia de l’acta a la web de l’escola http://www.blanes.manyanet.org/ o a
la web de l’AMPA http://ampa-santa-maria-blanes.webnode.es/
2n.- Lectura i aprovació de l’estat de comptes i pressupostos pel curs actual.
3r.- Activitats a organitzar per aquest curs 2016-2017 des de les diferents
comissions de la Junta.
4t.- Presentació de les candidatures i elecció dels nous membres de la Junta
Directiva.
5è.- Precs i preguntes.
També us volem comunicar que si esteu interessats en formar part de la Junta
noves idees, podeu comunicar-ho a la Junta abans del dia 21 de Novembre de 2016
membre de l’Ampa actual.
La vostra candidatura serà presentada el dia de l’Assemblea General.
Us esperem a tots a la reunió.
LA JUNTA