Final de curs 2012/13

2013-06-20 18:30

Benvolgudes famílies:

Després de 10 mesos el curs escolar toca a la seva fi. El nostre treball, el dels alumnes i professors està finalitzant, dies de descans que ens esperen a tots, fins que comenci el curs vinent, el mes de setembre, i per aquest motiu, des de l’Ampa Santa Maria de Blanes, ens agradaria acomiadar-nos del curs 12/13 donant les gràcies a tots els integrants de la comunitat educativa: equip directiu, padres, professors, administratius, conserjes i sobretot a les famílies.

Sense el suport de cadascun de vosaltres aquesta associació no tindria sentit, ni èxit en cadascun dels seus objectius plantejats, els quals són millorar i participar en la qualitat educativa del nostre col·legi.

Com a representant d'aquesta associació, no haig d'oblidar als integrants de l’AMPA.

Han realitzat grans actuacions al llarg del curs i per aquest gran treball cal felicitar-los. Han demostrat amb el seu gran esforç i dedicació, de forma voluntària i sense afany de lucre, que una millor educació dels nostres fills/es en un centre escolar, millora amb la participació i implicació de les famílies.

Agraïr igualment a les mares col·laboradores la seva ajuda desinteresada, amb les que sense la seva ajuda, no ens hauriem pogut sortir en més d’una ocasió.

Amb la passada festa del dia 14 de juny, l’AMPA dóna per finalitzada la seva tasca en aquest any escolar. Mantenint com a principal objectiu el contribuir a que les famílies i col·legi estrenyin llaços de col·laboració, clau per a la formació dels nostres fills/es.

Hem col·laborat activament amb les activitats complementàries del centre, amb les  activitats extraescolars, la visita dels reis mags, els regals del tió, la recollida de pessebres, a les jornades de la familia, amb la bicicletada i el dinar a “Can Bruno”, i d’altres programes culturals.

Desde l’AMPA, ens prendrem aquest període de vacances com a temps de reflexió, per millorar i corregir les errades que hem pogut cometre aquest any, això si, sempre amb la millor de les intencions, i quan tornem al setembre us convidem a reunir-nos i a decidir entre tots el objectius del proper any, estigueu segurs que en qualsevol cas, cadascun de nosaltres, com a pares, aquí estarem i podeu comptar amb nosaltres.

Ens veiem al setembre. Tingueu unes bones vacances!!!